Introducerea Documentelor În Arhivă
* Vă oferim cele mai bune servicii depozitare arhivă
* Dosarele se depun în arhivă, pe bază de Inventar și Proces Verbal de predare-primire;
* Arhiva este depozitată în cutii pe rafturi pe rafturi identificabile prin numere, dosarele se vor ordona pe ani, serviciu / compartiment / departament termene de păstrare;
* Pentru documentele cu termen de păstrare permanent se asigură un loc separat;
Putem depozita documentele dumneavoastra pentru mult mai putin decat costurile platite de dumneavoastra momentan pentru spatiul in care tineti documentele. Datorita sistemelor performante de arhivare puteti sa recuperati cu exactitate orice tip de document mult mai rapid. Documentele dumneavoastra sunt legate si ordonate in asa fel incat sa gasiti ceea ce aveti nevoie in cateva minute si puteti alege metoda de livrare.
Dacă depozitați documentele la noi:
* Plătești numai pentru spațiul necesar documentelor dvs
* Nu ai costuri ascunse
* Beneficiezi de supraveghere și monitorizare 24 din 24
* Sisteme de protecție împotriva distrugerii (deteriorare, incendii)
* Ai documentele livrate prin poștă, email, fax sau transportate în deplină siguranță de către noi
* Găsești mult mai repede și ușor orice tip de document
* Numai angajații autorizați de către tine au acces la documente
Dacă depozitați în spațiul propriu:
* Plătești mult mai mulți bani
* Mult mai dificil să găsești un document
* Nu ai protecție împotriva deteriorii, incendiilor și a hoților
* Poți detecta foarte tărziu momentul în care documentele tale încep să se deterioreze
* Investești mult timp și bani cu angajații care se ocupă de arhivarea și întreținerea documentelor
Contactați-ne
Dacă aveți întrebări sau dacă doriți să aflați mai multe detalii despre serviciile pe care comania noastră le oferă, nu ezitați să ne contactați completând formularul alăturat sau apelând la detaliile oferite mai jos.